Tulemuspõhine veebipoe turundus

img 1202

Tulemustasu, mis rakendub vaid reaalsete tehingute korral.

Oleme loonud läbipaistva lahenduse, millele on ettevõtjatel raske ei öelda. Tulemuspõhine veebimüük on kasulik mõlemale poolele. Agentuuri tulemustasu on seotud otsese panusega ning ettevõtja määrab ise, kui suure tulemustasu on nõus iga toodud kliendi ostukorvi pealt välja maksma.

Antud näite puhul tõime koostööpartneri e-poele aastaga rohkem kui 31 000€ lisakäivet.

Keskmine tulemustasu on umbes 10-15% ning arvestame ka klientide võimalike tagastustega, mille korral tulemustasu ei rakendu.

Reklaamide loomine ja haldus on juba hinna sees.

Tavapäraselt rakendab turundusagentuur igakuise fikseeritud tasu ettevõtte reklaamieelarve haldamise eest.

Samas puudub garantii, mis on ka igati mõistetav. Meil ei ole alati lõpuni võimalik ette näha, kui palju ühes kuus müüke on võimalik teha, sest see sõltub ka paljudest välistest teguritest.

Seetõttu on meie kontseptsioon ettevõtja jaoks riskivabam.

Kuidas me selle teostame?

Esmalt tuleb Teil otsustada, kui suure turunduseelarve igakuiselt eraldate. Seejärel mõelge välja tulemustasu, mille olete nõus tehtud tehingute pealt jagama. Ülaltoodud analüütika programmis on näha, et tulemustasu suuruseks on 20% ning see arvestab klikke, tehingute arvu, ja müükide kogusummat. Programm genereerib meile unikaalse veebilingi, mis küpsise faili abil tulemusi hakkab mõõtma. Veebilingi seome konkreetse reklaamiga.
Mujalt tulnud veebiliiklust ja oste ei arvesta.

1 (8)

Sõltuvalt eesmärgist ja strateegiast saame näiteks kampaaniaid luues lisada ka Instagram integratsiooni, mis vastab ise kommentaaridele ning aitab ostuotsust veelgi enam mõjutada.

Suurimad koostööpartnerid

Tehniliste eelduste loomine võtab aega kuni 20 minutit ning saame alustada sisuliselt esimesest päevast alates.