Kuidas Lumio töötab?
Bränditud leht
Loome Sinu ettevõttest tutvustuse – oluline ülevaade ühel lehel ning lisame sellele ka mõned populaarsemad tooted ning juhtnupud, mis suunavad otse Sinu veebipoodi. Bränditud leht on optimeeritud otsingumootoritele (Google, Bing) ning mõjutab seega Sinu kodulehe leitavust positiivses suunas.
Määra tulemustasu iga tehtud ostu pealt
Kasutame Sulle loodud alamlehte ja sotsiaalmeediat, et hakata veebipoodi uut liiklust saatma. Sina saad ise määrata, kui suure tulemustasu oled nõus tasuma, kui meie suunatud potentsiaalne klient e-poes ostu teeb. Tavaliselt on see 10-20% netotulust ning arvestatakse ka võimalike tagastustega.
Kuidas me tulemusi mõõdame?
Lisame Sinu veebipoe külge partnerprogrammi, mis loob meile unikaalse veebilingi (www.sinudomeen.ee/unikaalne kood). Seome selle vastava nupuga, ning kõik klikid, tellimused ja arvutuskäik toimub vastavalt sisestatud parameetritele. NB! Mujalt tulnud veebiliiklust see ei arvesta (Sinu enda reklaamid, otsingumootorite teel tulnud ostud jne) – Partnerprogrammi eesmärk ongi kõik müügid üksteisest eristada. Ühendamine Sinu WooCommerce veebipoega on lihtne ja võtab aega vaid mõne minuti.
Lisa soovi korral võimendus
Soovid veebimüügist maksimumi võtta? Määra turunduseelarve, et enda leiunurga või e-poe üldine külastajate arv järjepidevalt kõrgena hoida, 3-10€ päevas on täiesti piisav eelarve, et tulemusi mõõtma hakata. Lahendus sobib ideaalselt nendele ettevõtetele, kellel kindel turunduspartner puudub. Haldustasud puuduvad!
Baastase (Passiivne)
- Brändileht Lumio kataloogis
- SEO (Optimeeritud otsingumootoritele)
- Kajastamine sotsiaalmeedias
- Tasumine tulemuste korral (Kliendi ostukorvi netosummalt)
Kiirendi (Aktiivne)
- Brändileht Lumio kataloogis
- SEO (Optimeeritud otsingumootoritele)
- Kajastamine sotsiaalmeedias
- Tasumine tulemuste korral (Kliendi ostukorvi netosummalt)
- Reklaamide loomine ja haldus (Vabalt valitud reklaamieelarve)
Maksad ainult tulemuste eest.
Lumio ei ole lihtsalt platvorm. Selle taga on turundusalase taustaga liikmed, kes on saavutanud tulemusi üle maailma ning teavad täpselt, mida teevad. Teine põhjus on selles, et üha enam ettevõtteid otsivad viise, kuidas kulusi targalt optimeerida, seega tulemuspõhine koostöö on selleks täiuslik.
Seetõttu lõime lahenduse, kus alustustasud ja igakuised haldustasud puuduvad – samas saab ettevõtja osa kõikidest hüvedest, mida tavapärase turundusagentuuri puhul (Sotsiaalmeedia reklaamid, bränditeadlikkuse tõstmine, SEO). Soovime luua koostöösuhteid, mis oleksid jätkusuutlikud ja kestaksid pikaajaliselt.